Friday, May 14, 2010

melancong, duit dan ...

nak pegi melancong la. air asia ada buat promo. tp mana ade duit time2 cmni. :'( aiseh.

lama tak pegi melancong. jalan-jalan. shopping. tgk pantai ke. mandi pantai ke. tgk sunset ke. tgk bandar bersejarah ke. huhuhu. my schedule is very tight. masa mmg takde skrg ni. sedih kan.

takpe, skrg ni aku rasa masa untuk buat duit. bkan masa utk main lagi. :)

anyway, esok nak antr kete ku ke bengkel. haihh, duit lg. tatau plk kne cas bape nie. knp kat dunia ni semua kne guna duit? kan best kalau pape pun tak yah gune duit. waaahhhh, best tu. haha.

kadang-kadang, aku terfikir, yang sebenarnya rezeki kita mmg dah di tetap kan, cuma kita tak tau bila dan aku rasa benda tu mmg kite kene kejar kalau kita nak sesuatu. :) bila kita dah dapat, jangan persia-siakannya. betul ke ayat aku ni? takpe, fahaman korang sendiri lah. alhamdulillah setakat ni, aku dah dapat ape yang aku nak, dan aku kene bekerja keras utk dapat kan yg lebih dan terbaik. insyallah.

1 comment:

Anonymous said...

Hello. I found this blog randomly, but I enjoy how thought provoking your words are. I hope you update soon.wedding dresses sleeves Louboutin Shoes Christian Louboutin Boots Hot Sale